dinsdag 15 november 2011

Paper soap van Penpal Junkie


Kennen jullie de super, schattige webshop Penpal Junkie al? Ik ontving van deze webshop een setje Paper Soap. Ik was erg benieuwd en had er ook nog nooit van gehoord, maar ik wil jullie graag meer vertellen over dit handige setje! De webshop is trouwens zeker een kijkje waard, je vind er echt alles wat ook maar een beetje schattig is, van notittieblokjes tot verzorgingsproducten! Leuk voor sinterklaas en kerst cadeautjes.



Zo ontving ik het Paper Soap setje, een hoog 'cute' gehaalte toch? Check die lachende apen koppies, haha!

PP-Junkie over dit product:
Deze unieke papierzeep kan gewoon gebruikt worden als elke andere zeep, maar is speciaal gemaakt voor je gezicht. Je voegt een beetje water toe, en je kan er de het vet mee van je gezicht halen, gedurend de hele dag. Een schattig enveloppe gevuld met 50 zeepblaadjes. De blaadjes zijn ongeveer 6,5 x 5 cm en er zitten 50 in 1 pakje. Mag niet ontbreken in je handtas, want is ideaal voor onderweg.

 

Ik vind dit product echt een must have voor elke vrouw! Ik kom zo vaak in situaties terecht waarbij ik m'n gezicht of handen graag even wil opfrissen, met deze zeepdoekjes is dat zo gefixt. De doekjes smelten in je natte handen en voelt dan ook echt aan als een zeepje. Na het wassen voelt m'n huid fris en vooral heerlijk schoon. Het papiertje smelt snel samen en is handig in een envelopje verpakt, handig om je handtas mee te nemen. Ik vind dit setje Soap Paper zeker aan te raden, werkt makkelijk en goed.



Ik word helemaal happy van Penpal Junkie's webshop, wat een leuke producten zeg en ook veel! Ik zie ook allemaal heerlijke badproducten, hmm. Zeker een tip voor je Sinterklaas of kerst cadeautjes.

Lots of love, Lotte