dinsdag 22 november 2011

Question: Ben jij trend gevoelig?


Trends komen en gaan. Elk seizoen komen er nieuwe collecties, zowel op beauty als op fashion gebied. Ik vroeg me daarom af, hoe trend gevoelig jullie eigenlijk zijn. Wanneer er nieuwe collecties make-up of kleding in de winkel liggen, rennen jullie dan direct naar de winkel, om dat nieuwe item te scoren? Of vind je dit niet nodig en blijf je gewoon bij je eigen kleding en producten. Lees verder om mijn antwoord hier op te lezen!  

Heel eerlijk? Ik ben behoorlijk trend gevoelig. Ik krijg vaak persberichten op beauty gebied, ik weer direct wanneer er nieuwe collecties komen en ik zit dan al vroeg van te voren hier op te wachten. Ik vind het leuk om mee te gaan met de trends en dit ook terug te laten zien in m'n blog. Maar ook op fashion gebied, vind ik het leuk om met de trends mee te gaan. Is er dit seizoen een bepaalde kleur helemaal hot? Dan wil ik heel graag iets in die kleur! Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat gewoon leuk. Dit betekend trouwens niet, dat ik geen eigen stijl heb. Ik ben trend gevoelig, maar alleen voor de dingen die bij mij passen en mij aanspreken.

Nu jullie! Ben jij trendgevoelig, vertel me waarvoor en waarom!
Lots of love, Lotte