dinsdag 8 november 2011

Rimmel London long lasting lipstick, by Kate Moss


Op dit moment liggen de nieuwste lipsticks van Rimmel London in de winkels, de long lasting lipsticks, die zijn samengesteld door Kate Moss. Na een samenwerking van 10 jaar, besloten Kate en Rimmel samen deze lijn op de markt te brengen. Kate heeft de collectie zelf samengesteld en bestaat uit 7 verschillende kleuren. Ik heb twee van deze lipsticks en vandaag review ik deze voor jullie.

De lipsticks uit de long lasting lijn, by Kate Moss.

De lipsticks hebben geen namen, maar bestaan uit nummer. Jammer, want ik vind namen altijd net wat leuker. Ik heb zelf nummer 10 en 07.



Boven 07 en onder 10.

Ik vind de verpakking van de lipsticks erg mooi en chique. Een zwarte matte huls, met in het rood 'Kate' en een hartje. Ik vind de verpakking erg mooi! De lipsticks uit deze collectie zijn allemaal creamy en goed gepigmenteerd, geen shimmer en glitters dus.


Swatches, links 10 en rechts 07. Een prachtige rode, romige, goed gepigmenteerd kleur. Prachtig! En een nude, roze achtige kleur. Een vrij basic kleurtje, maar wel erg mooi voor overdag.


07, een heel mooi, neutraal kleurtje. Deze kleur zou ik snel voor overdag pakken, lekker romig en goed gepigmenteerd.


10, een fel rode kleur! Prachtige rode, goed gepigmenteerde lipstick. Erg geschikt voor een feestje, of wanneer je lippen eens wat meer kleur mogen hebben. Deze rode kleur heeft een roze ondertoon en past goed bij mijn huid.



Ik ben erg tevreden met  deze long lasting lipsticks van Rimmel. Ik vind de kleuren uit deze collectie erg mooi, draagbaar (voor zowel overdag als 's avonds) en goed gepigmenteerd. Ze zijn romig en fijn aan te brengen, ze blijven zeker een paar uur op hun plek. De long lasting lipsticks van Rimmel kosten 9,49 per stuk en zijn o.a. te verkijgen bij de Etos, Da en Kruidvat.

Lots of love, Lotte