dinsdag 1 november 2011

Tip! Fashion DIY, Embellished Sweater


Op You tube kom ik vooral om filmpjes van bekende beauty guru's te bekijken, maar Chriselle Lim staat ook absoluut bij mijn favorieten. Christelle Lim is een dame die ontzettend veel van fashion weet, ze geeft tips, laat de prachtigste outfits zien en plaatst zo af en toe een DIY. Kijk daar heb ik wat aan, fashion Do it yourself's. Naast beauty, is fashion een grote hobby van mij, ik kijk met veel plezier naar Chriselle's fashion filmpjes en vandaag wil ik een fashion DIY met jullie delen.

Heb je nog wat parelkettingen of andere kralenkettingen liggen, waar je eigenlijk niets mee doet? Niet weg gooien, want Chriselle heeft hier een onwijs leuk idee voor. Je kunt er een mooie shouder decoratie mee maken, t-shirts, jurkjes of een sweater. Kijk vooral even onderstaand filmpje.


Je hoeft natuurlijk niet perse op deze manier te werk te gaan, want je kunt de pareltjes ook op andere plekken bevestigen. Of kies juist voor andere soorten kralen, want dit kun je natuurlijk met elke soort kraal doen. Hier onder wat inspiratie foto's.




Wanneer ik binnenkort weer eens een dagje vrij heb, weet ik al wat ik in de planning heb! Ik vind het een onwijs leuke fashion DIY, die niet al te moeilijk is. Ik ben erg benieuwd of jullie een beetje handig zijn en wel eens zelf aan de slag gaan met je kleding?

Wanneer je net als ik deze DIY binnenkort gaan uitproberen, wens ik je veel succes!
Lots of love, Lotte