woensdag 23 november 2011

Too Faced smokey eye pallet


Too Faced is een prachtig make-up merk, misschien wel mijn favoriet! Prachtige verpakkingen en vooral hele mooie producten. Na het Natural eye pallet, wist ik vrijwel zeker dat ik nog een pallet wilde hebben. Inmiddels is het Smokey eye pallet ook in mijn bezit en wil ik deze vandaag graag met jullie delen. Het smokey eye pallet zit vol met 'smokey', donkere kleuren. Erg geschikt voor deze tijd van het jaar, en voor perfecte smokey eyes.



Het Smokey eye pallet van Too faced is een soort van doosje, die je van boven open maakt met een lintje. Het doosje ziet er donker uit, aangepast op de smokey kleuren die er natuurlijk in zitten. Ook bij dit pallet zitten drie kaartjes, waar op beschreven staat hoe je drie verschillende looks kunt maken. Handig!



Het pallet is ingedeeld in drie verschillende looks, namelijk day, classic en fashion. Natuurlijk kun je de kleuren ook op andere manieren combineren! De grote oogschaduws, zijn als hihglighter bedoeld en de kleuren er naast voor op het ooglid. De meest rechtse kleuren kun je mooi aanbrengen in je crease.



Het pallet bestaat vooral uit donkere kleuren, waar je mooie smokey looks mee kunt maken. Ik zie op verschillende kleuren een metallic finish, maar ook shimmer en mat. Mooi om met elkaar te combineren! Firefly, Up in smoke en Smolder zijn mijn favoriete kleuren.


Firefly, Cloves, Up in smoke


White lie, Nice Ash, Smoking Hot


In a Flash, Smoking jacket, Smolder


Ik ben ontzettend tevreden over het Too faced, Smokey eye pallet. Ik vind het mooi dat de kleuren vrij donker zijn, maar ook goed met elkaar te combineren zijn. Bruin, zwart, paars en blauw. Zowel mat, als shimmer en metallic. I like!

Het Too Faced Smokey eye pallet kost 40 Euro en is te verkrijgen bij de Sephora. Mooi Sint of kerst cadeau!

Lots of love, Lotte