zondag 6 november 2011

Trend: Ombre hair, wat vind jij er van?


Ombre haar of dip dye, is helemaal 'je van het' op dit moment. In het begin was ik niet zo weg van deze trend, de onderkant van je haar in een andere kleur? Ik begreep de trend niet helemaal en vond het dan ook echt niet mooi. Maar zoals ik wel vaker met dit soort dingen heb, moest ik misschien wel gewoon even wennen. Zag ik deze haarstyle eerst nog alleen bij celebs, nu zie ik ook mensen dichter bij met deze coupe rond lopen.

Ondertussen vind ik ombre haar echt super gaaf! In een subtiele kleur, zoals blond, maar ook in pastel kleurtjes vind ik het erg mooi. Wel belangrijk dat het er natuurlijk uit blijft zien, dus dat de overloop er netjes uit ziet. Op de linker foto hierboven is het heel subtiel te zien, enorm mooi vind ik dit. Rechts in een pastelkleurtje, vooral mooi als je heel blond bent, denk ik.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze trend vinden, wat vind jij van ombre of dip dye haar? Moest je eerst ook overtuigd worden, of was je direct enthousiast? Ik ben benieuwd!

Lots of love, Lotte