donderdag 10 november 2011

Trots op mezelf?!


Yes, jullie lezen het goed, ik ben trots op mezelf! Iets wat ik absoluut niet snel over mezelf zeg (perfectionistisch, niet snel tevreden, hoge verwachtingen etc), maar nu durf ik het hard op te zeggen; ik ben trots op mezelf! Ahum, niet op het  feit dat ik twee dagen niks gepost heb, dit ga ik heel hard goed maken (lees: winactie), maar wel om iets anders. Ik heb mijn eerste evaluatie behaald op stage, met een ruime voldoende en mijn begeleiders die erg tevreden zijn en mij het gevoel gaven dat ik het ontzettend knap gedaan had.

De afgelopen twee maanden ben ik begonnen aan mijn jaarstage op een orthopedagogisch dagcentrum. Ik vond het zo spannend, maar ook leuk! Ik heb de afgelopen weken een POP moeten opstellen (persoonlijk ontwikkelingsplan), waar ik echt veel tijd in heb gestoken. Ook moest ik natuurlijk veel dingen over de kinderen leren en over de instelling. Het heeft me veel energie gekost, maar het is me gelukt met een dikke vette 7,3 (smile!) Het gaf me zo'n heerlijk gevoel, zo veel opluchting, dat ik dit echt even wilde delen. Elk vrije avondje en vrij weekend ging op aan mijn POP en mijn stage, ik stak er enorm veel energie in. En dan ook nog eens een beautyblog draaiende houden, das nie niks hoor! ;)

Daarom zeg ik vanavond even tegen mezelf, Lot ik ben trots op je!
Zijn jullie ook wel eens trots op jezelf? Doen hoor, want dat mag je zeker weten zijn.

Lots of love, Lotte