maandag 28 november 2011

Warm kleden in de winter, tips!


De winter is geen pretje, wat mij betreft in ieder geval! Het is koud, het sneeuwt en het is koud. De gezelligheid in huis, kerst, kaarsjes en alles daar om heen, vind ik natuurlijk wel erg leuk. Maar hoe komen we nou zo warm mogelijk de winter door? Al eerder gaf ik jullie tips op het gebied van winterjassen en vandaag wil ik jullie tips geven, hoe je je ook binnen warm aan kunt kleden.


Zorg je als eerste voor, dat je een goede winter garderobe hebt. Dat wil zeggen, lekkere dikke vesten, van wol, gebreid of met een lekker (fake) bontje. Als het maar lekker warm is! Bij de Zara verkopen ze bijvoorbeeld erg mooie en vooral warme knits.


Kleed je aan in laagjes. Dus draag meerdere lagen over elkaar heen, dit zorgt voor de meeste warmte! Draag onder een warm vest een ander shirt, dit zorgt voor extra warmte tijdens de koude dagen. Ook handig voor als je het vriest, een maillot onder je broek aan trekken!


Warme voeten, heel belangrijk! Er is niets zo vervelend als koude, bevroren voeten. Zorg daarom dat je een paar goede, warme schoenen hebt. Sowieso zorgen leren schoenen voor meer warmte dan plastic schoenen, maar ook kun je lekkere dikke sokken aan trekken, of kies voor Uggs!


Sjaals zijn helemaal hip en kunnen ook prima binnen gedragen worden. Ik vind het heerlijk om een warme tube sjaal om te hebben, je hebt het sowieso niet meer koud!




Mijn nieuwste vesten, van de Zara. Zo zalig warm!

De winter is nog niet officieel begonnen, maar zo ondertussen ben ik er wel klaar voor. Toch nog een aantal leuke winter items voor jullie op een rijtje.


Zijn jullie al winterklaar? En hebben jullie nog tips voor elkaar, om de winter zo warm mogelijk door te komen, deel het dan met ons!

Lots of love, Lotte