dinsdag 1 november 2011

Welk anticonceptiemiddel past het best bij jou?

Advertorial

We weten allemaal dat anticonceptie ontzettend belangrijk is, maar waar ligt jouw voorkeur? Elk anticonceptiemiddel heeft zijn eigen voor- en nadelen, hier kun je er achter komen welke het beste bij jou past. Ik zelf geef mijn voorkeur aan de pil, naast dat het een anticonceptiemiddel is, helpt het mijn menstruatie te sturen en verminderd het mijn buikpijn.
Ben jij iemand die het liefst de pil gebruikt, vind jij het spiraaltje het prettigst of heb je het liefst seks met condoom? Naast deze bekende middelen, zijn ook nog veel onbekende middelen. Zoals de anticonceptiepleister die je op je huid plakt. Of het anticonceptiestaafje dat door je dokter in je bovenarm wordt geplaatst en wel drie jaar lang werkt.

Op de actiesite kun je een test doen, om er achter te komen welk anticonceptiemiddel het beste bij jou past. Doe de test en laat me weten waar jouw voorkeur naar uit gaat!