dinsdag 6 december 2011

Beauty Question: De deur uit zonder make-up?


Een vraag waar jullie sowieso allemaal antwoord op kunnen geven, ik ben namelijjk benieuwd of je wel eens de deur uit gaat zonder make-up? Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken, ga jij zonder problemen zonder make-up een dagje shoppen, of kan je je geen dag voorstellen zonder een laagje make-up. Ik weet zeker dat de meningen zullen verschillen, daarom zou ik ook graag je reden hierbij willen weten. Dus waarom kun jij prima de deur uit zonder make-up en waarom niet? Ik ben benieuwd!

Ik zelf moet eerlijk bekennen, dat er bijna geen dag voor komt, dat ik geen make-up draag. Natuurlijk verschilt de hoeveelheid. Op stage draag ik alleen de basics (foundation, poeder, blush en mascara) maar in het weekend vind ik het leuk om aan de slag te gaan en maak ik graag een ooglook. Ik draag make-up omdat ik het leuk vind, maar ook omdat ik me er beter bij voel. Op een vrije zondag, kan ik trouwens gerust een dagje zonder make-up, ook om eventjes de deur uit te gaan.

Ik ben erg benieuwd hoe dit bij jullie zit!
Lots of love, Lotte