donderdag 15 december 2011

Catrice nagellak, kerstproof!


De feestdagen komen er alweer bijna aan, dat betekend uitpakken met je make-up! Maar feestelijke nagels in een passend kleurtje, mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Marilyn & Me en I wear my sunglasses at night, zijn twee lakjes van Catrice die perfect bij de feestdagen passen. Glitters en chique!



Een tijdje geleden wierp ik weer eens een blik op de Catrice nagellakjes, in de Kruidvat. Mijn aandacht werd direct naar deze twee lakjes getrokken! Wat een heerlijke glitters, perfect voor de feestdagen, dat was mijn eerste gedachte.


Marilyn & Me


I wear my sunglasses at night



Marilyn & Me is een rode lak met daarin rode glitters. Rood is natuurlijk altijd goed voor de feestdagen, past perfect bij kerst en staat ook nog eens heel chique. De glitters in het lakje maken hem net even anders. Doordat de glitters ook rood zijn, zijn ze niet erg opvallend, maar wel mooi aanwezig.


I wear my sunglasses at night is een zwarte lak met daarin verschillende kleuren glitters. Wat een prachtige en bijzondere kleur! Zwart is een kleur die ik niet snel op mijn nagels draag, maar eigenlijk staat deze kleur ook heel chique. Er zit een bom aan glitters in, in vele kleuren. Vooral in het licht en de zon zijn de glitters mooi!

Deze nagellakjes van Catrice zijn absoluut kerstproof. Rood, zwart en vele glitters. De lakjes van Catrice zijn bij de Kruidvat en Trekpleister te koop en kosten maar 2,50.

Lots of love, Lotte