zaterdag 24 december 2011

Chanel Quartz


Mijn eerste Chanel product is een feit! Ik zat echt al een hele tijd wegte zwijmelen bij een prachtige nagellak van Chanel, namelijk Quartz. Elke keer als ik de Douglas in liep, keek ik even of hij er nog stond. Elke keer als ik hem op internet voorbij zag komen, kon ik niet stoppen met kijken. Het werd tijd, dat ik dit lakje eens ging aanschaffen. Ik moest er even wat voor neer leggen, maar hiervoor krijg ik wel een prachtige nagellak van Chanel, waar ik enorm blij mee ben! Lees verder voor meer foto's en swatches van Chanel Quartz.




Quartz is een nagellak van Chanel die erg populair is en waar ik van af het begin dat hij in de winkels ligt, al gek op ben. Het is een taupe kleur, met daarin zilveren glittertjes. Echt een prachtige kleur! Ik ben gek op taupe kleuren, dit zijn ook de kleuren nagellak die ik het meest gebruik. De zilveren glittertjes in de lak maken hem erg bijzonder, prachtig!



De zilveren glittertejs zijn op de foto's helaas niet goed te zien, jammer dat ik de lak niet in het 'echt' aan jullie kan laten zien, dan zouden jullie beter begrijpen wat ik bedoel. In een flesje zit 13 ml nagellak, wat aardig veel is. Ook een leuk detail, het flesje heeft een draag dop, met daarover heen een vierkante dop met daarop het bekende Chanel logo.



De swatches van de lak, ook hier komt de kleur niet zo goed naar voren als ik werkelijkheid. Ik raad jullie gewoon aan, om hem even te bekijken bij de Douglas. Dit is echt een 'Lotte' lakje, ééntje die ik elke dag wel kan dragen. Over de kwaliteit van dit lakje, hmm ik vind hem niet beter dan een Catrice lakje. Hij lakt prima en dekt ook goed in twee laagjes, maar hij droogt net als een Catrice lakje en blijft ook even lang zitten. Ik had eigenlijk wel gehoopt dat de kwaliteit van de lak verbazingwekkend goed zou zijn.


Ik ben erg blij met deze nagellak van Chanel, een pronk stuk in mijn stash! De kwaliteit is prima, maar niet verbluffend goed. De kleur van de nagellak vind ik wel bijzonder mooi, daar ben ik over uit. Een nagellak van Chanel kost 22 euro.

Lots of love, Lotte