zaterdag 3 december 2011

Eet je mooi!


Eet je mooi. Dit boekje vond ik een hele poos geleden bij de Action, ik zag het liggen en vond het wel leuk om hem mee te nemen. Hij was maar een paar euro en er staan veel leuke beauty gerelateerde tips in!
In het boekje staat vermeld, welke producten goed zijn voor de droge, vette of gevoelige huid! Welke ingredienten zorgen voor sterke nagels of minder puistjes. Heel handig en er stonden zeker dingen in, die nog niet bekend waren voor mij.



Groenten en haver, bye bye puistjes!



Een peeling voor een zachte huid en verschillende 'home made' maskertjes. Ik heb zelf een extreem droge huid en kon wel een lekkere oppepper gebruiken. Ik koos voor de banaan en bracht deze over mijn gehele gezicht aan.



Prak een rijpe banaan in een kommetje, tot een smeuig masker.



Ik bracht het masker met mijn foundation kwast aan, wat best wel lastig ging. Misschien is het handiger om er een eetlepel honing aan toe te voegen, dit zorgt er voor dat het wat beter plakt. Het ziet er trouwens best goor uit, maar het voelt fris en ruikt heerlijk! Na 20 minuten reinigde ik mijn huid met lauw warm later en m'n huid voelde heerlijk zacht aan. Welk merkte ik dat mijn huid wat gevoelig was.

Hebben jullie nog beauty gerelateerde tips, op het gebied van voeding?

Lots of love, Lotte