maandag 19 december 2011

Feestelijke kapsels


Tijdens de feestdagen willen we dat we stralen, in prachtige kleding en make-up waarmee je straalt als nooit te voren. Maar wat dacht je van ons kapsel, want deze is natuurlijk even belangrijk. Elk jaar weer weet ik precies hoe ik mijn make-up met de feestdagen wil dragen, mijn outfit ligt al dagen van te voren klaar, maar mijn kapsel is altijd last minute werk. Daarom heb ik me dit jaar wat beter voor bereid en zocht ik een aantal feestelijke kapsels voor jullie op! Lees verder voor meer inspiratie.

Een klassiek kapsel, maar perfect voor de feestdagen, de ballerina bun. Ik schreef er al eerder een artikel over, en ik vind het gewoon prachtig staan. Niet veel werk, maar toch erg chique en klassiek!



Vlechten zijn hip en kunnen ook prima tijdens de feestdagen. Draag een strakke vlecht, voor een chiqe uitstraling. Of juist een nonchalante vlecht, voor een speels effect. In dit filmpje lieten Vera en ik een aantal verschillende kapsels met vlechten zien, ik vind zelf de visgraat vlecht erg mooi!


Ben je een beetje handig en creatief, probeer dan een opgestoken kapsel. Raap je speldjes bij elkaar en steek je haar op in een knot, steek wat plukken naar achteren met behulp van de speldjes. Je kunt je kapsel ook opfleuren met leuke speldjes en knipjes, bijvoorbeeld met veertjes!



Krul je haar, bijvoorbeeld met behulp van een stijltang! Ik maakte hier een tijd gelden een filmpje over en dit is trouwens ook mijn best bekenen filmpje. Binnen tien minuten heb je een kapsel met prachtige krullen, een beetje haarlak en klaar is je kapsel. Ook leuk om het met een spelde een beetje naar achter te steken.


Maak je kapsel af met leuke haar accessoires, denk bijvoorbeeld aan veertjes, roosjes of mooie steentjes. Fleur je kapsel op, want je dat mag tijdens de feestdagen!

Hebben jullie al enig idee voor welk kapsel jullie gaan, tijdens de feestdagen? Ik ga denk ik voor de krullen en zet deze vast naar achteren, een beetje zoals Lauren Conrad. Ik ben erg benieuwd, welke jullie het leukst vinden!

Lots of love, Lotte