woensdag 21 december 2011

Girlscene update: Kerstlook met goud en groen


Mijn tweede kerstlook is een look met traditionele kleuren, namelijk groen en goud. Ik houd van deze combinatie! Voor Girlscene nam ik een filmpje op, waarin ik deze kleuren samen combineer in een ooglook. Ook leuk om te weten, deze look is gemaakt met alleen maar budget producten. De maand december is al duur genoeg, een betaalbare kerstlook komt dan vast wel van pas. Lees verder om de tutorial te bekijken.


Ik denk dat ik dit jaar voor deze kerstlook ga, want ik ben er helemaal weg van! Ik heb zelf groene ogen, en daar past deze kleuren combinatie erg goed bij. Maar ook bij bruine ogen zullen deze kleuren prachtig staan!



Ik gebruikte voor deze look onderstaande producten van Catrice. Het oogschaduwpallet 'Never let me go' kost zo'n vijf euro en de mono's kosten 2,79. Hiervoor krijg je goed gepigmenteerde oogschaduws in erg mooie kleuren.


Wat vinden jullie van deze ooglook, en voor welke look gaan jullie dit jaar?

Lots of love, Lotte