zondag 18 december 2011

Het zit er op.. we zijn over!


Regelmatig vertelde ik over het verkopen van ons huis en de verhuizing die in de planning stond. Zo'n twee weken geleden ontvingen we de sleutel van ons nieuwe huisje en inmiddels zijn we over. Het was een paar weken heel hard werken. Slopen, spullen inpakken, spullen uitpakken, schilderen en ga zo nog maar even door. Ik kan in ieder geval geen verhuisdoos meer zien! Natuurlijk hebben jullie dit alles een beetje op m'n site kunnen merken, de afgelopen week was ik namelijk weinig op m'n site te vinden. Druk met het nieuwe huis, wat best logisch was. Daarom voor jullie even een update over de stand van zaken en een kleine sfeerimpressie in een filmpje.


Een paar dagen geleden zaten we er nog zo bij. Heel veel dozen, spullen en troep. Op dit moment ziet het er al totaal anders uit! Het is nog niet af, maar wel bijna. Er moet nog een beetje geschilderd worden en we moeten nog shoppen voor nieuwe spullen! Tijd voor m'n video..


Nog wat foto's van het huis. Ik heb er bewust voor gekozen om nog geen roomtour te doen, omdat ik dat pas ga doen als het helemaal af is.






We zijn erg blij met hoe het er tot nu toe al uit ziet! Wit, met af en toe een beetje kleur en vooral gezelligheid. We moeten ons er echt thuis voelen en  dat voelen we ons al. Het is een sfeervol, warm, knus en ruim huis.
In januari krijgen jullie de roomtour te zien, wanneer alles af is en als we de nieuwe meubels binnen hebben!

Lots of love, Lotte