woensdag 28 december 2011

MAC Creme cup & Sugarrimmed


Nu MAC ook online te koop is, moest ik natuurlijk een bestelling plaatsen, met producten die hoog op mijn verlanglijstje stonden. Ik ben groot fan van de lipproducten van MAC, ik heb ondertussen zes lipsticks van MAC en ze zijn absoluut mijn favoriet. De Dazzleglass van MAC zijn ook reuze populair, daarom wilde ik er hier ook één van proberen. Vandaag review ik voor jullie de lipstick in Creme Cup en de Dazzleglass in Sugarrimmed.



Ik koos voor twee lipproducten die qua kleur heel draagbaar zijn, en ook goed bij me passen. Sugarrimmed en Creme Cup zijn ook mooi om in combinatie met elkaar te gebruiken! Een lipstick van MAC kost 18 euro en een Dazzleglass 19,50.




Creme cup is een cremesheen lipstick in een roze/nude kleur. Al eerder zag ik deze lipstick staan, maar nu besloot ik hem toch echt te kopen en daar ben ik nog steeds heel blij mee! Het is een hele draagbare roze kleur, die eigenlijk bij elke look wel goed staat. De lipstick voelt lekker romig aan, dekt goed en droogt mijn lippen absoluut niet uit. Ook bevat de lipstick een mooi glansje van zich zelf, wat een heerlijke lipstick is dit!




Sugarrimmed is mijn eerste Dazzleglasss van MAC. De kleur is ook licht roze, met enorm veel glitters, want daar staat de dazzleglass natuurlijk om bekend. De gloss geeft niet veel kleur, maar wel een enorm mooie glans en glitters. De dazzleglass voelt plakkerig aan, daar moet je dus wel van houden. Dit zorgt er trouwens wel voor dat hij lang en goed op z'n plek blijft zitten! Wat ik ook fijn vind, is dat je de gloss met een kwastje aanbrengt op je lippen.



Links Creme Cup en rechts Sugarrimmed.


Beide lipproducten zijn helemaal 'Lotte' de kleur past perfect bij me en beide producten draag ik met  veel plezier. Ik vind het ook mooi, om Sugarrimmed over Creme Cup heen te dragen, voor wat extra glans en glitter. Deze combinatie zie je in actie, in dit filmpje.

Wat is jouw favoriete MAC lipproduct? Ik ben benieuwd!
Lots of love, Lotte