vrijdag 23 december 2011

MAC online bij de Bijenkorf + mijn bestelling

Yay! Heel goed nieuws voor de MAC fans onder ons, MAC is nu namelijk ook online verkrijgbaar, via de webshop van de Bijenkorf. Wat was ik blij toen ik dit nieuws voorbij hoorde komen, want nu is MAC ook voor de genen die niet in de buurt van Amsterdam of een andere counters wonen, makkelijk te verkijgen! Jullie raden het al, ik plaatste direct een bestelling. Lees verder voor meer informatie en de producten die ik bestelde.

Het nieuws dat MAC in de webshop van de Bijenkorf verkocht zou worden, was al even bekend. Alleen wanneer dat zou gebeuren, was nog niet duidelijk. Op dit moment is het dus mogelijk en kun je de producten van MAC heel simpel via je digitale winkelmandje shoppen. Dat betekend voor mij; niet meer uren reizen naar een MAC counter en er dan achter komen dat producten niet meer op voorraad zijn.. Maar lekker shoppen via je luie stoel en als je voor 19.30 uur besteld, heb je het de volgende dag ook al in huis! Heerlijk, zo snel.


De webshop is goed gevuld met MAC producten, er is een behoorlijk groot assortiment. Niet alle producten worden via de webshop verkocht, maar toch is wel veel te vinden. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn de producten uit de counters van MAC via de webshop wel verkijgbaar.



Leuk, ook limited editions zijn via de webshop verkrijgbaar!

Tadá, de producten die ik besteld heb. Ik was al even niet meer bij de MAC geweest en had echt zin om wat producten te kiezen, die hoog op m'n verlanglijstje stonden. Ik bestelde een lipstick in Creme Cup, een Dazzleglass in Sugarrimmed, een blending brush in 217 en een Paint pot in Bare Study.

Als het goed is krijg ik de producten morgen al in huis, dat is nog eens snel! De verzendkosten zijn niet hoog en worden aan het gewicht aangepast. Ik waarschuw jullie vast, als je de webshop bezoekt, verlaat je de site vast niet zonder wat te bestellen. Ik ben d'r uit, ik vind het een hele goed zet, om MAC nu ook online te verkopen. Ik ben in ieder geval verkocht!

Lots of love, Lotte