zaterdag 31 december 2011

New years eve look, blue & smokey


Het is vandaag oudjaars dag en daarom bedacht ik een look voor oud en nieuw! Je hebt misschien vanavond of vanacht een groot feest en daar mag je make-up natuurlijk op aangepast worden. Voor zo'n feest mag het er allemaal net wat heftiger uit zien, begin het nieuwe jaar in een stralende look! Ik laat jullie vandaag zien, hoe je een look kunt maken, met blauw. Ik heb de look een beetje smokey gemaakt, zeker weten dat je ogen zullen opvallen vanavond.


Bij deze look draait alles om de ogen. Blauw vind ik een moeilijke kleur om mee te werken en kan snel té veel worden. Daarom heb ik er een soort van blauwe smokey look van gemaakt, waarbij ik de overige make-up heel naturel heb gehouden.



Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van het Too faced smokey eye pallet, een oogschaduw van Make-up store in Sapphire en een oogschaduw van Catrice in Captain of the black pearl. Om de look af te maken, bracht ik een zwarte eyeliner van Essence aan.



Blauw is niet een kleur dat ik snel draag, maar toch vind ik het in de complete look erg mooi uit komen! Ik heb de blauwe kleur in mijn crease aangebracht, met over mijn gehele ooglid een zilveren kleur. In mijn buitenste ooghoeken heb ik de zwarte oogschaduw van Catrice aangebracht, om een meer smokey effect te geven. Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze look vinden, en voor welke look gaan jullie vanavond?

Fijne jaarwisseling! Lots of love, Lotte