zondag 11 december 2011

Too faced - In your dreams look


Jullie vroegen bij het laten zien van het Too Faced In your dreams pallet, direct om een make-up look. Nou die kunnen jullie krijgen hoor! Vandaag heb ik een simpele look gemaakt waarbij ik de producten uit het In your dreams pallet heb gebruikt. Ik gebruikte vier kleuren oogschaduw, een blush en een lipproduct. Lees verder voor de make-up look!



Ik heb voor deze look vooral de producten uit het 'Natural beauty' rijtje gebruikt. Ik gebruikt alle drie de oogschaduws, de blush en het lipproduct. Ik heb gekozen voor een neutrale look, met prachtige shimmer. Ik ben zelf helemaal weg van deze look en heb hem al een paar keer op deze manier gedragen.



Ik bracht Silk stockings als highlighter aan onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoeken. Pink Peacock is een licht roze kleur, deze bracht ik over mijn gehele ooglid aan. Wat een lieve, mooie kleur is dit! In mijn crease bracht ik La Cage aan, een warme  bruine kleur. Voor wat meer schaduw, bracht ik Rapture in mijn buitenste ooghoeken aan. Deze combinatie van kleuren vind ik erg mooi, het koele roze, met de warme bruin tinten. I like!




Ik bracht de blush Wanna Play aan op mijn wangen. Wat een goed gepigmenteerde blush is dit, erg mooi! Give it up bracht ik op mijn lippen aan, een licht roze kleur. hier zit een mooi glansje in!

Om jullie een beter beeld van de look te geven, heb ik een kort filmpje opgenomen, waarin ik de look laat zien. Geen uitleg, gewoon alleen beelden.


Ik ben helemaal weg van dit prachtige pallet. Dit is een vrij neutrale look voor dagelijks. Maar je kunt er ook prima smokey eyes mee gekregen, of andere looks voor de feestdagen! Als jullie hier een kerst look mee willen zien, laat het dan even weten. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Lots of love, Lotte