maandag 5 december 2011

Too Faced - In Your Dreams


Het In Your Dreams pallet komt uit de kerstcollectie van Too Faced. Dit prachtige merk heeft erg mooie producten, maar juist in de kerstcollectie zitten de mooiste producten! Ik vond het In Your Dreams pallet en was direct verkocht, die moest van mij worden. Het pallet ziet er uit als een boek, met natuurlijk een heel bijzonder uiterlijk, I like! Maar de binnenkant is minstens zo mooi als de buitenkant.




Heb ik te veel gezegd? De buitenkant is een druk bedrukt en zit vol glitters en kerst kenmerken! Ik kan er echt heel lang naar blijven kijken, echt een pareltje in mijn stash. Het pallet ziet er trouwens ook behoorlijk groot uit.


Als je het In Your Dreams pallet opend, zie je links een bladzijde waarop drie verschillende looks staan omschreven. Rechts in het pallet zie je de producten die je nodig hebt, om deze looks te maken. Je hebt Natural beauty, Feminine Flirty en Seductively Smokey.




Ik vind het een prachtige pallet, laat dat zeker duidelijk zijn. Alle oogschaduws bevatten een shimmer, past perfect bij de feestdagen! Er zitten verschillende kleuren oogschaduw in, zowel basic kleuren als smokey kleuren. Je kunt er dus alle kanten mee op. Ook zitten er drie blushes en drie lipproducten in. De Feminine Flirty look is mijn favoriet, dit is de middelste rij!


Silk stockings, La Cage, Rapture, Wanna Play? (blush) Give it up (lipproduct)


Pink Peacock, Swing, Fishnet, Girly Show (blush) Pink Ice (lipproduct)


Full Moon, Dream on, Seduce, You hold the key (blush) Heart on (lipproduct)


Het In Your Dreams pallet is een volledig pallet, waar je oneindig veel looks mee kunt maken. Leuk voor de kerstdagen, maar natuurlijk ook voor daarna. Houd je niet van shimmer in je oogschaduw, dan is dit pallet misschien niet wat voor je. Maar anders zou ik geen reden kunnen bedenken! Let op, dit pallet is limited edition en ligt op dit moment in de Sephora. Het In Your Dreams pallet van Too Faced kost 37 euro en dat was het me zeker weten waard.

Wat is jullie favoriete product uit een kerstcollectie?

Lots of love, Lotte