woensdag 7 december 2011

Urban Decay Holiday nail kit


Urban Decay bracht voor de kerstcollectie een setje met zes nagellakjes uit. Zes nagellakjes in verschillende kleuren, met en zonder shimmer. Veel verschillende kleuren, die perfect passen bij het najaar en de winter. Ik wil jullie meer foto's laten zien van de lakjes en natuurlijk swatches. Ik geef mijn mening over de lakjes in dit artikel.


De Holiday nail kit van Urban Decay komt uit de kerstcollectie, die op dit moment in de Sephora verkrijgbaar is. De verpakking is erg mooi, een doos waar in de zes lakjes naast elkaar in zitten. De verpakking heeft een mooi motief, met vlinders en donkere kleuren. I like! Maar de lakjes zelf zijn natuurlijk belangrijker, laten we daar naar gaan kijken.




De kleuren uit de Holiday nail kit. Zes verschillende kleuren, zowel kleuren die perfect voor de kerstdagen geschikt zijn, als kleuren die je op een doordeweekse dag prima kunt dragen. Leuk die afwisseling! Ik ben zelf helemaal weg van Ziggy en Barlust, prachtige kleuren! Tijd voor de swatches.



Hot mess is een knal roze kleur, met veel glitters en shimmer. Een kleurtje waar je zeker mee op valt, dat is zeker. De hoeveelheid glitter en shimmer in dit lakje, maakt het een bijzonder mooi lakje. Verder vind ik de kleur zelf niet heel spectaculair. Hij dekt in drie laagjes volledig.



Barlust is één van m'n favoriete kleuren! Een chocolade bruine kleur, met een prachtige shimmer. Het is een beetje een roest, donker bruine kleur. Bijzonder kleurtje. Er zit een bronzen shimmer in, geeft een erg mooi effect aan het lakje. Hij dekt in twee laagjes.



Mars, ook een heel bijzondere kleur! Een beetje een zee groen/blauwe kleur, met een zilveren shimmer er in. Prachtige kleur en dekt ook in twee laagjes.



Ziggy, *zucht* wat een heerlijke glitters! Ik ben de laatste tijd helemaal van de glitter lakjes, en deze is echt mijn favoriet! Een lakje dat bestaat uit verschillende kleuren glitters, maar vooral veel goud. Ik zeg, een perfect lakje voor de feestdagen.



Gunmetal is een taupe kleurtje, met een aparte finish. Een soort metallic, zilveren shimmer. Een mooi kleurtje, leuk voor overdag. Niet te opvallend, maar wel erg mooi.



Wrecked, een bordeaux rode kleur. Ik ben gek op deze kleur, een warme kleur en perfect voor het najaar. Ik vind de kleur ook heel chique en zeker perfect voor de feestdagen!


De Holiday nail kit van Urban Decay is een goede aankoop geweest! Voor 24 euro krijg je zes prachtigen nagellakjes, er zit 5 ml nagellak in een flesje. De kwaliteit vind ik erg goed, ze drogen snel en blijven lang op mijn nagels zitten, zonder te chippen. Zeker een aanrader voor de winter en de feestdagen!

Lots of love, Lotte