dinsdag 10 januari 2012

Beauty wishlist


Er zijn heel veel prachtige beauty producten, die ik van harte welkom heet in mijn stash. Helaas heb ik geen enorme bankrekening, die toe laat om dit alles in één keer te kopen. Daarom besloot ik weer eens een wishlist samen te stellen! De producten uit mijn wishlist wil ik ontzettend graag hebben, maar hier zal ik toch even voor moeten sparen. Toch is alles uit dit lijstje, echt iets waar ik al heel lang naar uit kijk. Misschien dat ik voor mezelf moet beslissen, dat ik één keer in de zoveel tijd wat mag kopen van m'n wishlist.

Ja, dat noem ik nog eens een wishlist! Ik weet het, ik zie alleen maar 'luxe' producten, uit een wat hogere prijsklasse. Geen idee, waarom alleen deze producten er in staan. Maar de laatste tijd ben ik wat meer aan het sparen, voor wat meer 'luxe' producten. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik geen budget meer gebruik, ik moet voor deze producten ook echt sparen (als arme student heb ik ook niet veel uit te geven, geloof mij).


  • Met stipt op nummer één, staat het Naked pallet van Urban Decay. Ik ben al een hele tijd opzoek naar dit pallet, maar hij is helaas overal uitverkocht. Nog even door zoeken dus.
  • Estee Lauder Double wear foundation. Een foundation die bekend staat om zijn goede kwaliteit, een klassiek product die door vele vrouwen gebruikt wordt.
  • Lancome, Hypnose mascara.
  • Too Faced, Shadow Insurance. Omdat ik een nieuw oogschaduwbasis nodig heb!
  • MAC oogschaduw in Expensive Pink en Shroom.
  • MAC fix + spray.
  • Blush en nagellakjes uit de nieuwste voorjaars collectie van Chanel. Zucht, liefde.



Een nieuw jaar, een nieuwe wishlist! Nu nog de tijd en het geld vinden, om deze prachtige producten te shoppen. Wat staat er op dit moment op jullie (beauty) wishlist?

Lots of love, Lotte