dinsdag 24 januari 2012

Blogsale: UGG Australia


Ik kom regelmatig blogsale's tegen op verschillende blog's. Klinkt leuk, maar wat houdt dat nou in? Een blogsale betekend heel simpel, dat ik via mijn blog dingen verkoop. Eigenlijk niet helemaal waar, want ik verkoop namelijk twee paar UGG's via Marktplaats en wilde dit graag even met jullie delen. Ik ben groot UGG fan, maar ik heb nog twee paar staan, die ik weinig draag. Beiden zien ze er nog erg netjes uit, heb ze altijd goed verzorgd. Lees verder als je interesse hebt


Ik heb zitten twijfelen of ik dit moest doen. Maar wie weet kan ik anderen nog blij maken met mijn UGG's, dus waarom niet! Beide UGG's vallen als een maat 36. Ik kocht ze des tijds bij Van den Assem.

Ze zijn inmiddels verkocht
Het eerste paar dat ik wil verkopen, is de Bailey Button Triplet. Dit is een hoog model, met drie knoopjes aan de zijkant. Ik verkoop dit paar in een Camel kleur. Vorig jaar kocht ik ze, heb ze gedragen, maar zien er nog keurig uit. Het is een kindermaat 34, maar valt als een volwassen maat 36. Dit paar gaat direct weg, voor 70 euro (excl. vezendkosten). De nieuwprijs van dit paar is 279,95.
Dit zijn de UGG's Delaine in een blauwe kleur. Dit is een model van UGG wat niet meer veel te verkrijgen is, ik geloof dat deze een paar jaar geleden verkrijgbaar waren. Ik heb dit paar zeer weinig gedragen en zien er dan ook nog als nieuw uit. De nieuwprijs van deze UGG's zijn 200 euro, maar ik doe ze direct weg voor 45 euro (excl. verzendkosten).



De verzendkosten bedragen de standaard prijs van 6,75. Heb je (serieus) interesse, stuur mij dan een mail met daarin een bod. Ik zal zo snel mogelijk reageren, of ik akkoord ga met je bod. Je kunt een mail sturen naar madamlotte@hotmail.nl met als onderwerp: Blogsale UGG's.

Bekijk mijn advertenties ook op Marktplaats, klik hier.

Lots of love, Lotte