zondag 1 januari 2012

Christmas presents + Happy New year!


Happy new year! Het is 2012 en ik heb 2011 eindelijk kunnen afsluiten, dat voelt heerlijk. Een nieuw jaar, een nieuwe start! Ik wens jullie allemaal heel veel geluk, liefde en gezondheid het nieuwe jaar.
Even terug komend op dit artikel, met kerst lagen er een aantal leuke cadeautjes onder de kerstboom, het leek me leuk om deze nog even met jullie te delen. Ik vierde kerst bij m'n moeder en bij m'n vriend thuis, lees verder om de cadeautjes te bekijken.


We hadden thuis bedacht, om dit jaar met kerst cadeautjes met elkaar te kopen. We hadden een bedrag afgesproken en verder moest je zelf een cadeautje bedenken. We kochten voor iedereen een cadeautje en legde deze dan onder de kerstboom. Op kerstavond mochten we de cadeautjes dan eindelijk open maken!



Van mijn moeder kreeg ik deze parfum van de Lolita Lempicka, in Fleur de Corail. Wat ben ik ontzettend blij met deze parfum! Het flesje is prachtig, maar de geur is ook heerlijk. Hmm..



Van m'n zusje Vera kreeg ik deze leuke oorbellen, ze kocht ze bij de SIX.



Deze pot van Blond Amsterdam, kreeg ik van m'n vriend. Deze stond hoog op m'n verlanglijstje en dat wist hij! Hij staat samen met een ander potje van Blond op mijn make-up kast.

Een heerlijke douchegel van Rituals, deze kreeg ik ook van m'n moeder. Ik vind deze echt heerlijk, ontspannend. Ik heb hem al vaker gehad, dus ik weet dat ik hier zeker van ga genieten.

 

Van m'n schoonfamilie kreeg ik deze leuke spulletjes voor op m'n nieuwe kamer! Twee kaarsen en een houder in een hart vorm. Hier ben ik ook erg blij mee.

Op kerstavond kwam m'n moeder met een enorm cadeau de kamer in lopen en vertelde ons dat dit een extra cadeau voor ons allemaal was. Samen met m'n vriend en m'n zusje moesten we bij het cadeau gaan zitten en het samen uit pakken. Vol verbazing zagen we dat we een WII gekregen hadden! Super gaaf! Deze wilde we heel graag hebben en kregen we nu, we hebben er al heel veel opgespeeld.

Wat waren jullie kerst cadeautjes? En hoe hoe was jullie jaarwisseling, beetje voorzichtig gedaan met het vuurwerk? Haha.

Lots of love, Lotte