zaterdag 7 januari 2012

Look like a man, with make-up!


Met make-up kun je jezelf omtoveren tot een totaal ander persoon, ik wist dat make-up dit kon. Maar elke keer als ik een filmpje op youtube tegen kom van Promise Phan, kijk ik mijn ogen uit. Zij maakt echt prachtige looks, waarbij ze ze zich zelf veranderd in celebs. Dit keer creerde ze een look, waarbij ze heel erg op Drake lijkt. Natuurlijk kan Lady Gaga er ook wat van, in haar clip 'You & I' is ze ook als man te zien.

De reden dat ik zo gek ben op make-up, is ook hier om. De prachtigste looks creeren, en hierbij gewoon niet meer op jezelf lijken. Heerlijk om met make-up te spelen, maar zoals dat bij Lady Gaga en Promise Phan er uit ziet, zal me toch echt niet gaan lukken.


Lady Gaga in haar clip 'You & I', super goed gedaan deze look! Ze lijkt echt ope en man en had haar in eerste instantie ook echt niet herkend.

Kijk vooral even onderstaand filmpje van Promise Phan, ze toverd zich zelf om in Drake. Ik ben erg onder de indruk, wat jullie?



The real Drake ;)

Wat vinden van deze 'mannen' looks, ik vind het er wel super gaaf uit zien! Het zal me zelf echt niet lukken, om er als deze mannen uit te zien. Ik ben benieuwd of jullie het wel eens geprobeerd hebben, met behulp van make-up?!

Lots of love, Lotte