vrijdag 6 januari 2012

MAC kwasten, 217 en mijn wishlist


MAC kwasten zijn kwasten die van die goede kwaliteit zijn, je leven lang mee gaan en kwasten waar je toch redelijk wat geld voor neer moet leggen. Ik wilde zo graag een aantal MAC kwasten, onder tussen heb ik één kwast en dat is de 217. Ik kan nu alvast verklappen dat hij geweldig is en dat mijn wishlist van MAC kwasten nu compleet is, ik weet precies welke kwasten ik nog graag zou willen hebben. Lees verder voor dit artikel.

MAC kwasten zijn razend populair onder de beauty liefhebbers. De kwasten zijn van goede kwaliteit, die je make-up prachtig aanbrengen. Ze zijn zowel bij de counters als bij de Pro store te koop. Ik wilde zo graag eens een MAC kwast hebben, daarom koos ik voor de 217 een blending kwast die door velen geliefd is.




De 217 is een hele mooie blending kwast, een goede MAC kwast om mee te beginnen. Je kunt hem op vele manieren gebruiken, maar ik gebruik hem het liefst om oogschaduw in de crease aan te brengen. Je kunt de kleur dan direct vervagen met deze kwast. De kwast is heerlijk zacht, sterk en van goede kwaliteit. Ik merkte het direct, deze kwast is 'beter' dan m'n andere kwasten. De haartjes voelen sterk, maar ook heel zacht aan. De kwast zorgt er voor dat m'n ooglooks er nog beter uit zien!


Nu ik de 217 heb en er mee heb kunnen oefenen, weet ik zeker dat ik nog meer MAC kwasten wil hebben. Hierboven zie je de kwasten die nog op mijn wishlist staan. Als eerste de 213, dit is een fluff oogschaduw kwast. Daarnaast de 116, blush brush. Dan de 187, de duo fibre brush. Tot slot de 130, short duo fibre brush.

Ik kan niet wachten tot ik al deze kwasten van MAC kan gaan gebruiken, maar daarvoor moet ik echt even sparen. Een MAC kwast kost zo tussen de 20 en 50 euro, een behoorlijk bedrag. Maar ik zie dit als een goede 'investering', je zult je leven lang geen kwasten meer hoeven kopen!

Lots of love, Lotte