zaterdag 28 januari 2012

Musthave: MAC brush cleanser


De MAC brush cleanser is voor mij onmisbaar. Dit product zorgt er voor, dat je je kwasten tussen door kunt reinigen. Dit doe je door de brush cleanser aan te brengen op een tisue of watje, je kwast 'dip' je hier in en wrijf je voorzichtig schoon. Hierdoor verdwijnt het grootste gedeelte van het product, dat aan je kwast zat en kun je je kwast weer opnieuw gebruiken. Ik vind dit zo'n handig product, in een hand omdraai hebben je kwasten een opfris beurtje gehad.




We weten allemaal dat het belangrijk is om onze kwasten regelmatig te reinigen. Dit kun je doen, door ze te wassen met een milde shampoo (baby shampoo). Toch merk ik, dat ik dit niet vaak genoeg doe en dat mijn kwasten hierdoor niet altijd even hygienisch zijn. Aan mijn oogschaduwkwasten zitten kleuren, die ik een vorige keer heb gebruikt. Op zulke momenten is het handig om de MAC brush cleanser te gebruiken.


Er zit 235 ml in een fles, hiervoor betaal je 11 euro. Niet goedkoop, maar wel ontzettend handig. Misschien niet het 'leukste' product van MAC, ik bedoel, ik koop ook liever een mooie blush. Maar door dit product, kan ik mijn kwasten (ook tussen de wasbeurten door) vaker wassen!



Binnen een paar seconden heb je weer een schone kwast! Let wel op, de brush cleanser bevat alcohol en dit kan snel verdampen, wanneer je de fles open laat staan. Sluit hem na gebruik dus altijd goed!

Hebben jullie ook (goede) ervaring met de MAC brush cleanser? Hoe reinig jij je kwasten het liefst?

Lots of love, Lotte