maandag 9 januari 2012

Nail of the day: Purple & flakies


Ik heb een aantal flakie lakjes, maar ik gebruik ze veel te weinig! Laatst had ik zin om ze weer te gebruiken en ik pakte een flakie van Golden Rose, Scala effect in 07. Deze bracht ik aan over een donker paarse lak van OPI, en ik was erg tevreden met het resultaat, het zag er prachtig uit! Daarom wil ik deze combinatie graag met jullie delen.


Flakie lakjes zijn vooral mooi over donkere nagellakken, daarom koos ik deze prachtige paarse kleur van OPI. Dit is de kleur 'Honk if you love OPI', één van mijn favoriete lakjes van dit moment.




Ik ben helemaal weg van deze combinatie en krijg echt zin om vaker m'n flakie lakjes te gebruiken. Ik vind het niet echt een combinatie voor overdag (niet echt geschikt voor m'n stage enz) maar wel leuk voor naar een feestje of in het weekend! Het OPI lakje is te verkrijgen bij de Sephora en de DA, Golden Rose scala effect lakjes kun je o.a. bestellen op de Misslipgloss shop.

Lots of love, Lotte