donderdag 19 januari 2012

New obsession: Pistol boots


Sinds een tijdje ben ik een beetje geobserdeerd door deze laarsjes, de Pistol boots. Fashion bloggers dragen ze allemaal, klassieke laarsjes die je het hele jaar door kunt dragen en bij elke outfit past. Elke keer als ik ze ergens voor bij zie komen, moet ik er even naar blijven kijken. Want wat vind ik ze mooi en wat wil ik ze graag hebben!




Vooral door Charlotte van TheFashionguitar.com ben ik overgehaald. De pistol boots komen steeds weer terug in haar outfit posts en ik vind haar ook gewoon een hele leuke blogger!

De boots zijn o.a. bij Sasha te koop in verschillende kleuren. Ik zelf zou ik het liefst de zwarte willen hebben, omdat je deze toch het best met alles kan combineren. Ik denk dat dit echt laarsjes zijn die tijdloos zijn en die jaren mee kunnen gaan. Voor de Pistol boots betaal je zo'n 95 euro, maar hiervoor krijg je wel leren laarsjes, die echt bij elke outfit passen. Of je nou een jurkje draagt, een jeans, in de winter of in het  voorjaar, deze boots kunnen altijd.


Charlotte van TheFashionguitar

De laarsjes hebben een ronde neus, een vrij dikke hak en ritsjes die zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant van de laars zit. Leuk detail!
Op dit moment zijn de laarsjes niet in mijn maat verkrijgbaar, maar zodra ze weer op voorraad zijn, worden deze pistol boots van mij!

Lots of love, Lotte