maandag 2 januari 2012

OPI Holland collection


OPI breng in het voorjaar een nieuwe collectie uit, namelijk de Holland Collection. In deze collectie zitten allemaal lakjes, die geinspireerd zijn op Nederland! Hoe leuk is dat, lakjes die bedacht aan de hand van ons kikker landje. Ik was direct enthousiast en daarom wil ik jullie wat meer vertellen over deze collectie, en ik laat jullie een aantal swatches zien. 



De collectie bestaat uit maar liefst 12 verschillende nagellak kleuren. De namen van de nagelakken zijn (van links naar rechts, van boven naar beneden): Gouda Gouda Two Shoes, Wooden Shoe Like To Know, I Don’t Give A Rotterdam, A Roll In The Hague,  Pedal Faster Suzi, Dutch’Ya Just Love OPI, Thanks A Windmillion,  Red Lights Ahead Where?!, Kiss Me On My Tulips, Vampsterdam, I Have A Herring Problem, Did You ‘Ear About Van Gogh.





Thanks a Windmillion,  Pedal Faster Suzi!



Thanks a Windmillion, is een creamy kleur, een soort van zee groene/blauwe kleur. Een prachtig kleurtje, die in twee laagjes goed dekt. Ik vind het een heel mooi en apart kleurtje!



Pedal Faster Suzi! is een licht roze kleur, met een zilveren glitter. Echt een meisje- meisje kleurtje. Deze lak vind ik ook erg mooi, ik ben gek op roze lakjes! De zilveren glitter maakt hem net even wat anders, dan andere lakjes. Hij dekt in drie laagjes.




Ik kan jullie vast zeggen, dat ik deze twee kleuren al erg mooi vind! Veel belovend voor de gehele collectie, hier ben ik dan ook reuze benieuwd naar. De Holland collectie van OPI zal zo rond maart te koop zijn, dus nog eventjes wachten.


Ik vind het super leuk dat OPI een collectie gericht op Holland heeft, hier moeten we toch allemaal een lakje van hebben? De namen van de nagellakken vind ik ook erg leuk bedacht, zo grappig! Welke lakjes staan uit deze collectie op jullie wishlist?

Lots of love, Lotte