dinsdag 17 januari 2012

Review: MAC prep + prime finishing powder


De MAC Prep + prime transparant finishing powder, is een poeder die je huid matteert, egaal maakt en er voor zorgt dat je huid de hele dag perfect op z'n plek blijft. Sinds ik dit product heb, gebruik ik hem ├ęcht waar, elke dag. Sinds een tijdje is deze poeder in een pressed versie te koop, eerder was hij alleen verkrijgbaar in een loss poeder. Maar een pressed poeder werkt zo veel makkelijker



De Prep + prime transparant finishing powder is een witte poeder, maar wanneer je deze aanbrengt is dit niet terug te zien. Het is eigenlijk een doorzichtige poeder, die voor elke huidskleur geschikt is. Hij matteerd m'n huid en zorgt er ook echt voor dat m'n make-up de hele dag beter blijft zitten. Ik heb heel wat poeders gebruikt, van veel verschillende merken. Maar deze poeder werkt toch echt het best, ik merk het gewoon aan de eind van de dag. M'n make-up zit er dan nog steeds goed op.


Er zit 6,3 gram product in en hier betaal je 21,50 voor. Een redelijk bedrag, maar hier doe je dan ook een hele tijd mee! Wat ik ook fijn vind aan deze poeder, is dat hij echt goed 'pressed' is. Hij brokkelt niet snel af, wat wel snel gebeurt bij poeders.


Dit product ligt absoluut in m'n everyday bakje! Dit is dan ook echt zo'n product, die ik opnieuw zou kopen en iedereen kan aanraden.



Twee looks waarbij ik de poeder over m'n make-up draag.

De MAC p+p finishing powder is verkrijgbaar bij alle counters en de pro store van MAC. Zeker een aanrader, een poeder die voor iedereen geschikt is. Ik ben benieuwd wat jullie favoriete gezichtspoeder is en van welk merk!

Lots of love, Lotte