zaterdag 21 januari 2012

Sale bij Sans online!


Sans online is één van m'n favoriete webshops. Al vaker schreef ik over deze shop en de kleding die ze er verkopen. Laatst ontving ik een leuk jurkje van Sans, namelijk een Object dress. De winter is nog niet voorbij, daarom kun je nu in de Sale nog leuke items scroren. Dit jurkje van Object is lekker warm en geschikt voor deze tijd van het jaar. Lees verder om het jurkje te bekijken.
Ik vind Object een leuk, hip merk! Veel van mijn kleding is van dit merk. Object heeft kleding van goede kwaliteit en vaak valt de kleding precies in de smaak bij mij.



Dit jurkje van object is grijs, maar is ook nog in andere kleuren verkrijgbaar. De ruches onder aan het jurkje en aan de mouwen, geven een leuk en vrouwelijk detail.




Draag het jurkje boven een zwarte legging en een paar zwarte laarsjes, je outfit is compleet! Voor dit jurkje betaal je nu nog maar 24,95 Euro, kijk dat zijn nog eens leuke prijsjes!

Is dit jurkje nou niet wat je zoekt, dan raad ik je aan even verder te kijken bij de dames kleding van Sans. Ze hebben namelijk nog veel meer leuks in de Sale!

Lots of love, Lotte