donderdag 26 januari 2012

Taupe make-up look & nails


Mijn favoriete kleur van de laatste tijd, is taupe. Ik draag het in make-up looks, het komt terug in ons intereur, in mijn kleding en op mijn nagels. Hoog tijd, om eens een look met taupe kleuren te laten zien. Ik combineer deze look graag met taupe kleurige nagels, de kleur die ik het vaakst op mijn nagels draag. Lees verder om de look en mijn nagels te bekijken.

Bovenstaande producten heb ik voor deze look gebruikt. De Hypnose Doll Eyes mascara van Lancome, deze is echt amazing! Binnenkort komt er nog een review over online. Sugerrimmed van MAC. MAC oogschaduw in Shale. Ciate nagellak in Fade to greige.


Dit lakje van Ciate is op dit moment mijn favoriet! Fade to greige, is een taupe kleur, een kleur die tussen het donker grijs en paars in zit. Prachtig en heel draagbaar.



Ciate, Fade to greige. Hier te koop voor 11,95 Euro.
 

 
En dan de make-up look. Ik bracht Shale van MAC in mijn crease aan, met op mijn bewegende ooglid Silk Teddy van Too Faced Natural eye pallet Love deze combi!
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kleur taupe vinden, op beauty gebied. Heb je dat ook wel eens, dat je helemaal fan bent van een bepaalde kleur en deze ook steeds terug ziet komen?
 
Lots of love, Lotte