vrijdag 13 januari 2012

Whitney Port inspired make-up look


Vandaag is het weer tijd voor een make-up look, dit keer liet ik me inspireren door een look van Whitney Port. Ik vind het een mooie look, die je eigenlijk naar elke gelegenheid wel kunt dragen. Door hem wat zwaarder aan te zetten, is hij geschikt voor een feestje. Maar de look die ik gemaakt heb, kun je iedere dag prima dragen!

Whitney Port, de look waardoor ik mij liet inspireren.

De producten die ik voor deze look gebruikt heb. Het Too Faced Smokey eye pallet, Urban Decay potion primer, MAC blush in Dainty, Catrice (Urban Baroque) Marie Antoinette.




Ik heb een zwart met grijze ooglook gemaakt, waarbij ik peachy kleuren combineer. Ik draag een perzik kleurige lipstick en blush, dit staat in combinatie met grijs en zwart erg mooi! Het geeft net wat meer kleur aan de look, dit sprak mij het meest aan uit de look van Whitney Port. Ik bracht een grijze kleur aan, over mijn gehele ooglid. In mijn crease en buitenste ooghoeken bracht ik een zwarte kleur aan. Wil je de look nog wat zwaarder maken, breng dan meer zwart aan, en maak hem meer smokey!

Lots of love, Lotte