dinsdag 14 februari 2012

Adele's hair style


Dat Adele één van de succesvolste vrouwen van dit moment is, mag duidelijk zijn. Gisternacht won ze namelijjk maar liefst zes grammy's. Ze is een klassieke schoonheid en heeft een prachtige, eigen stem. Ja, ik ben fan! Waar ik haar ook voorbij zie komen, elke keer wordt mijn aandacht getrokken naar haar prachtige looks en daarbij horen ook haar kapsels. Vandaag wil ik wat meer aandacht besteden aan haar 'haar stijl', haar kapsels.




Lang haar, met slag en volume. I Like! Wat een prachtige bos met haar heeft ze hier, zat mijn haar maar altijd zo.



Prachtige foto uit de Voque, beautiful! En dat haar, zucht.



In een knot, erg mooi. Haar klassieke gezicht komt hier mooi naar voren, zo draag ik het zelf ook graag.


Wat heeft ze hier een prachtige haarkleur, hmm zou mij dit staan?




Adele tijdens de Grammy's. Ze straalt als nooit te voren, ze ziet er erg chique uit. Ze heeft haar haar hier een stukje korter, maar nog steeds met een prachtige slag en veel volume.

Daven Mayeda plaatste onlangs een tutorial online, waarin hij laat zien hoe je een kapsel van Adele na kunt maken. Het gaat om het kapsel dat ze draagt in haar clip van Someone Like You. Ik vind het een prachtig kapsel, die ik echt even met jullie moet delen.


 


Ik ben erg benieuwd wat jullie van Adel's haar stijl vinden, en gaan jullie aan de slag met de tutorial?
 
Lots of love, Lotte