maandag 27 februari 2012

Ben je trouw aan jouw favoriete beautyproducten?


Het is weer tijd voor een beauty question! Ik had namelijk een vraag in gedachten, waarbij ik erg benieuwd ben naar jullie antwoorden. Ik vroeg me af, hoe trouw jij bent met je (favoriete) beautyproducten? Is het zo dat als jij een product hebt waar je erg tevreden over bent, hem opnieuw blijft kopen? Of ben steeds opzoek naar vernieuwing, de nieuwste trends en ga je toch voor een compleet nieuw product? Als je verder leest, zul je mijn antwoord zien. En laat vooral een reactie achter, want ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Bij mij is het verschillend per product. Als ik kijk naar mijn gezichtspoeder, foundation en wenkbrauwpotlood, ben ik erg trouw. Ik koop vaak mijn favoriete foundation opnieuw (Catrice Photofinish of Bourjois Healthy mix), de Healthy mix heb ik al zo'n vier keer gekocht. Als ik kijk naar oogschaduw, blush, mascara en lipproducten. Dan blijf ik dit opnieuw kopen en steeds weer wat anders. Ik blijf nieuwe dingen proberen en ben steeds benieuwd naar de nieuwste producten. Ik vind het ook gewoon heel leuk om nieuwe dingen uit te proberen, daarom blijf ik het denk ik ook doen.

Hoe zit dit bij jullie, ben jij trouw aan je favoriete producten of vind je het leuk om steeds opzoek naar nieuws te gaan. Laat het me weten!

Lots of love, Lotte