zondag 19 februari 2012

Blush Horizon de Chanel


Blush Horizon de Chanel is een blush van Chanel, uit de voorjaarscollectie van 2012. Ik zat al een hele tijd te asen op deze prachtige blush en na 100 keer kijken, besloot ik hem te kopen. Ai, een behoorlijk bedrag. Maar oh, wat is hij prachtig! Als of je een ware zonsondergang op je wangen aan brengt, love it! Lees verder voor veel eye candy foto's en een video review.



Mijn eerste ├ęchte Chanel make-up product is een feit. Wat heerlijk dit gevoel! Ha ha. De blush zat verpakt in een doosje.




Je krijgt niet alleen een blush, maar ook nog een heel handig blush kwastje. Beide zaten ze in een fluwelen zakje, ah luxe!




Wanneer je de blush opent, komen de vrolijke voorjaars kleurtjes je tegemoet. In de deksel van de blush, zit ook een spiegel, dit vind ik erg handig.




De blush bestaat uit verschillende kleuren, die horizontaal in de blush zitten. Het lijkt net een zonsondergang die je aan de horizon ziet. De blush bevat peachy, roze, rood en paarse kleuren.

In onderstaande video review zal ik dieper in gaan op het product en geef ik mijn, wel verwachte, mening.


 
Ik moest er gewoon echt even een video bij maken, om het product beter te laten zien en om jullie te laten weten, hoe enthousiast ik ben. Hieronder de swatches van de producten. Links zie je de swatch waarbij ik over de gehele blush ben geweest, in het midden een swatch van het bovenste gedeelte en rechts het onderste gedeelte.
 

 
Het resultaat, een gezond, zomers kleurtje!
 

 
Blush Horizon de Chanel kost 55 euro en is verkijgbaar bij luxere parfurmerie zaken, zoals Mooi parfurmerie, Ici paris en Douglas.
 
Lots of love, Lotte