woensdag 29 februari 2012

The Body Shop Chocomania collectie

De nieuwe body en badproducten van de Body Shop, misschien hebben jullie er al over gehoord, maar ik wil jullie dit artikel toch niet onthouden. De Chocomania collectie kwam voor mij als geroepen, als chocoholic moest ik dan ook een aantal producten aanschaffen en testen. De geur van chocolade, hmm.. volgens mij word elke vrouw daar gelukkig van! Afgelopen maand kwamen deze producten in de winkels, ik was beniewd en heb een aantal producten voor jullie getest.


De Chocomania collectie van de Body Shop, bestaat uit verschillende body en badproducten met een heerlijke chocolade geur. één ding is zeker, je moet wel van deze geur houden, anders is deze collectie niet wat voor jou.



Ik heb een aantal mini producten gekocht en een (full size) zeep. De volledige Chocomania collectie bestaat uit de volgende producten:

Shower Cream (250ML €6, 60ML €3)
Body Scrub (200ML €15, 50ML €5)
Body Lotion (250ML €12, 60ML €4)
Body Butter (200ML €15, 50ML €5)
Soap Bar (100g €3)
Lip Butter (10ML €7)



De Showercream en de Bodylotion vind ik beide erg lekker, de chocolade geur is goed aanwezig. Na het aanbrengen, ruik je de geur nog sterk, maar na een tijdje ruik je alleen nog een vleugje van de geur.


De Showercream voelt echt aan als een créme, maar schuimt onder de douche toch lekker. De Bodylotion is voedend en maakt mijn droge huid weer lekker zacht, deze is echt favoriet voor mij!



De Chocomania scrub ziet er in eerste instantie uit om op te eten, dat begint goed! Wat ik alleen jammer vind, is dat de scrub vrij grof is, wat mij betreft net iets té. Ik vind een fijnere scrub toch prettiger werken.


Links de scrub, in het midden de Body lotion en rechts de Bodycream.


Dit zeepje uit de Chocomania lijn kon ik voor drie euro niet laten liggen. Hij ziet er super cute uit en ruikt verrukkelijk, die neem ik de komende tijd mee onder de douche.

Ik vind de Chocomania lijn een erg leuke limited lijn, vooral voor de chocoholics onder ons. Ben jij geen chocolade fan, dan kun je deze collectie beter aan je voorbij laten gaan. Je kunt de producten in de Body Shop winkels kopen, of via de webshop.

Lots of love, Lotte