dinsdag 28 februari 2012

Budget tip: Essence Smokey eyes brush


Ik ben altijd opzoek naar goede budget kwasten en vandaag moet ik er echt één met jullie delen. De Essence Smokey eyes brush is een volgens Essence een Smokey eyes kwast, maar in mijn ogen een pencil kwast. Een goede, goedkope pencil kwast was tot op heden moeilijk verkrijbaar. Ik was dan ook blij verrast toen ik deze kwast in het Essence schap tegen kwam, ik heb hem getest en vandaag volgt mijn review



Laten we beginnen met de prijs, want die is erg aantrekkelijk. De kwast kost namelijk maar 1,29 Euro, budget! Ik vind het netjes, dat de kwast in een hoesje verpakt zit. Deze kun je ook bewaren, om je kwast in te bewaren. Dit doe ik zelf niet, maar het zou wel kunnen.




De kwast ziet er goed uit en heeft een 'pencil kwast' formaat. Hij is rond, een beetje luchtig en perfect om oogschaduw mee in je crease aan te brengen. Een leuk detail zijn natuurlijk de paarse haartjes, dit zijn trouwens synthetische haren. Ze voelen zacht aan.


Ik ben fan van deze kwast! Hij is budget, heeft een mooi 'pencil' formaat, pakt oogschaduw kleuren goed op en je kunt er precies mee werken. De top van deze pencil kwast loopt rond af, hierdoor werk je misschien wel iets minder precies dan met een pencil kwast in een puntje. Maar des al niet te min, vind ik het een erg fijne pencil kwast, absoluut een aanrader!

Lots of love, Lotte