dinsdag 21 februari 2012

Catrice ooglook: Brown, gold & smokey


Ik ben gek op bruine oogschaduw, ik draag het liefst elke dag deze kleuren. Maar af en toe wat variatie, is natuurlijk ook wel zo leuk. Daarom vandaag voor jullie een bruine ooglook, met een paar nieuwe oogschaduws van Catrice. Lekker smokey, met een golden touch



Een bruine smokey eye, draag ik erg graag. Lekker smokey voor een feestje, maar nog wel draagbaar. Bruin vind ik altijd net wat zachter dan zwart en ik vind het ook mooi om een warme, bruine kleur te gebruiken. Ik vind het goed bij m'n ogen passen! Fijn ook, dat je maar twee kleuren oogschaduw nodig hebt. Een donker bruine kleur en een highlighter.



Bovenstaande ooglook heb ik gemaakt met de nieuwste baked oogschaduws van Catrice, de Intensif' Eye wet & dry shadow. Ik gebruike hiervoor twee kleuren, een donker bruine kleur (Black or white swan?!) en een highlighter (Vanilla Sky ride).



Black or White swan?! en Vanilla Sky ride

Black or White swan?! is mijn favoriet uit deze oogschaduw collectie.  Het is een donker bruine oogschaduw, met zwart, brons, goud en verschillende bruin tinten. Een moeilijke kleur om te omschrijven, maar ontzettend mooi! Aangebracht op je ooglid, is het een donker bruine kleur met een gouden shimmer. Vanilla Sky ride is een prachtige highlighter, met een gouden ondertoon.


Je kunt de oogschaduws zowel droog als nat aanbrengen. Links zie je de swatch droog en rechts nat. Door de oogschaduw nat aan te brengen, wordt de kleur net wat intenser. Behalve deze kleuren, verkoopt Catrice meer baked oogschaduws in haar nieuwe assortiment.



Voor deze ooglook heb ik Black of white swan?! aangebracht met een natte kwast. De kleur bracht ik aan over mijn gehele ooglid en heb ik naar boven toe geblend. Vooral naar mijn wimperrand toe, heb ik de kleur in meerdere lagen aangebracht. Als highlighter in mijn binnenste ooghoeken en wenkbrauwbot, bracht ik Vanilla Sky ride aan. Prachtige combi! Verder draag ik een bruin oogpotlood en eyeliner.


Ik vind het zeker een geslaagde look geworden! De look is draagbaar, maar toch wat zwaarder en meer smokey. De kleur Black of White swan?! is prachtig, en zeker een aanrader! Ik wil zeker nog meer baked oogschaduws van Catrice aanschaffen, ik vind ze namelijk erg mooi. Alleen al voor de verpakking zou je ze moeten kopen, love it.

Lots of love, Lotte