woensdag 8 februari 2012

H&M Spring collection


Terwijl het in ons koude kikkerlandje nog vriest, stromen de voorjaarscollecties de winkels in! Het voorjaar is mijn favoriete seizoen. Het zonnetje begint weer te schijnen, je kunt voor het eerst weer zonder jas naar buiten en je geniet van de eerste zonnestralen mét zonnebril! Ik kan er nu al naar uit kijken, net als naar de nieuwe voorjaarscollectie van de H&M. Frisse pastelkleuren, veel oranje en neutrale kleuren zijn terug te vinden in deze collectie. Lees verder om een deel van de collectie te bekijken, en natuurlijk heb ik ook een kleine bestelling geplaatst.


Hierboven zien jullie een deel van de voorjaarscollectie. Ik heb de kleuren een beetje bij elkaar gesorteerd, zodat je een zo volledig mogelijk beeld krijgt. Je ziet veel frisse pastel kleuren, maar ook kleuren als knal oranje en knal roze. Neutrale aarde tinten en blauw, in verschillende tinten.
In dit filmpje laten ze de voorjaarscollectie zien, zo krijgen jullie een nog wat  beter beeld.

 


Oh, ik kreeg natuurlijk direct zin om een bestelling te plaatsen, met wat leuke items uit de voorjaarscollectie. Ik heb me nog redelijk in kunnen houden en koos voor de volgende kleding stukken, schoenen en een schattige lippenbalsem.


Wat vinden jullie van H&M's voorjaarscollectie, hebben jullie al een aantal favorieten?

Lots of love, Lotte