donderdag 2 februari 2012

In the spotlight: LUSH


In dit artikel wil ik wat meer aandacht geven aan één van mijn favoriete merken, Lush! Het afgelopen jaar heb ik Lush echt ontdekt, ik stapte de Lush in Amsterdam binnen en was direct verkocht. De heerlijke geuren komen je tegemoet, en je bent er minstens een half uur kwijt, aan het snuffelen van heerlijke producten. De producten zijn gemaakt van natuurlijke ingredienten en met liefde samengesteld, dat merk je gewoon.


Mijn eerste Lush product kocht ik vorig jaar juni, dit waren de Lemony flutter en een toner (breath of fresh air). Beide producten heb ik onwijs veel gebruikt, en de toner is dan ook al op. De Lemony flutter werkt heel zuinig, hier doe je een eeuwigheid mee! Verder volgden er snel andere producten van Lush, zoals de zepen, scrub, masker enz.


Maar wat maakt Lush nou zo bijzonder? Lush gelooft in het maken van effectieve producten van verse, biologische, groentes en fruit, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten. Lush test niet op dieren, ze bedenken hun eigen geuren en producten. De producten van lush zijn vers en zijn dus ook beperkt houdbaar, dit staat ook op het product vermeld.

De geuren van Lush zijn heerlijk, je snapt wat ik bedoel, als je een bij de Lush geweest bent. Het geeft mij een fijn gevoel om te weten dat er veel biologische ingrediënten in de producten zitten verwerkt en dat ze vers gemaakt zijn.

Mijn Lush collectie is wat mij betreft, nog lang niet compleet. Er staat nog zoveel op mijn verlanglijstje!


Lush BIG shampoo, No Drought droogshampoo, Cupcake gezichtsmasker, Sweet soap of mine, Ultrabalm.

Je kunt Lush online bestellen, via de webshop. Of bezoek de winkels van Lush in  Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Den Bosch, Rotterdam en Maastricht.
Benieuwd naar mijn reviews of andere artikelen, over de lush producten? Bekijk ze dan hier!

Lots of love, Lotte