zaterdag 25 februari 2012

Lancôme Hypnôse Doll eyes


De Lancôme Hypnôse Doll eyes heeft behalve een mooie verpakking en goede werking, ook nog eens parfum in de mascara. Parfum in je mascara? Yes dat klopt. De Hypnôse Doll eyes beloofd volle, lange, glanzende wimpers. Mede dankzij het iconische borsteltje. Mooie beloftes, maar voor deze mascara betaal je dan ook een flinke duit. Benieuwd of deze mascara zijn beloftes na komt? Lees verder voor mijn review.



De Lancôme Hypnôse Doll eyes heeft een prachtige verpakking. Hij heeft een soort van golvende vorm, met roosjes er op. Met de verpakking zit het dus goed. Wat ik ook prettig vind, is dat je de dop dicht draait met een soort van klik, je weet dus zeker dat hij goed dicht zit.



Het borsteltje van deze mascara heeft een normale grote, van normale haartjes. Wel heeft hij een andere vorm, er zit een soort van golf in. Ik vind dit erg makkelijk werken, het smalle gedeelte breng je aan bij het binnenste van je ooghoek en het brede gedeelte aan de buitenkant.



Ik heb al heel wat mascara's gebruikt, maar dit er wel één die in mijn top drie komt. Hij maakt mijn wimpers zichtbaar langer, voller en separeert ze ook goed. De mascara blijft ook de hele dag prima op zijn plek, zonder te vlekken.
Ik heb een aantal verschillende looks, waarbij ik de mascara op mijn wimpers draag. Hopelijk krijgen jullie zo een compleet mogelijk beeld van de mascara.






Ik ben onwijs tevreden met deze mascara! Dit is één van de weinige mascara's die zijn beloftes ook daadwerkelijk na komt. Hij geeft mijn wimpers zichtbaar meer lengte, volume en separeert mijn wimpers. Ik vind het fijn dat deze mascara de hele dag goed blijft zitten, zonder te vlekken. Absoluut mijn favoriete mascara van dit moment!

Of ik hem opnieuw zou kopen? Hmm, lastig. Het is namelijk een behoorlijke prijs voor een mascara en er liggen nog een boel mascara's om te reviewen. Als het tijd wordt om een nieuwe mascara te kopen, ga ik absoluut even langs het Lanôme schap.

Je betaald voor deze mascara 29,90 Euro. Hij is verkrijgbaar bij luxere parfurmerie zaken.
Lots of love, Lotte