zondag 12 februari 2012

Mijn everyday producten + look


Het is alweer even geleden, dat ik mijn everyday producten  aan jullie heb laten zien. Inmiddels heb ik een nieuwe everyday routine en daarom leek het me leuk, om de producten die ik dagelijks gebruik met jullie te delen. Door de weeks moet ik er om zes uur uit en heb ik weinig tijd om aan mijn make-up te besteden, daarom is het handig als al mijn producten die ik wel gebruik, bij elkaar te hebben. Lees verder om te zien, welke producten ik dagelijks gebruik en ik laat jullie mijn every day look zien!  



Ik bewaar al mijn producten in een bakje, die ik in een set bij de Ikea kocht. Ik gebruikte eerder altijd een organizer van de Action, maar ik vond deze niet zo leuk meer bij mijn kamer passen. Dit bakje past er wel bij en is precies groot genoeg, om mijn dagelijkse producten in op te bergen.


Alles bij elkaar, veel verschillende merken, met mijn favoriete producten van dit moment.


Op dit moment gebruik ik alweer een andere foundation dan die op de foto, mijn favoriet is (weer) de Healthy mix serum van Bourjois. MAC prep+prime finishing powder kan ik niet meer uit mijn dagelijkse routine weg denken. Urban Decay primer potion, mijn favoriete oogschaduwprimer. En de mascara is Hypnose Doll eyes van Lancome.



Sleek Rose Gold  bluhs en blush (Lust) van Make-up Store. Deze blushes lijken als twee druppels water op elkaar, prachtig zijn ze allebei! Ik wissel ze vaak af. Creme Cup lipstick van MAC en Dazzleglass in Sugerrimed. De Rosebud Salve gebruik ik met deze koude dagen heel veel.


NYX Nude on Nude palette en Catrice pallet, deze twee gebruik ik graag in een dagelijkse look. Je krijgt een natuurlijke look en daar ben ik dol op.


Een parfum die op dit moment in mijn everyday bakje zit, in HEAT van Beyonce, hij is bijna op. Ik vind hem erg lekker, waaral tijdens de winterdagen.




En dit is de look, die graag overdag draag. Ik ben gek op deze ooglook, mooi naturel, maar wel netjes. De blush die ik draag is Rose Gold van Sleek, prachtig is die. Op mijn lippen Creme Cup van MAC, absoluut mijn favoriete lipstick van dit moment.

Wat zit er in jouw everyday routine, welke producten zijn op dit moment jouw favoriet?

Lots of love, Lotte