vrijdag 17 februari 2012

Nail of the day: Strictly Legal


Ik droeg vandaag een nagellak van Ciaté, waar ik op dit moment helemaal weg van ben! Het liefst draag ik hem elke dag en doe ik hem opnieuw op, wanneer hij er niet meer netjes op zit. Ik heb het over de kleur Strictly Legal van Ciaté. Ben je benieuwd naar meer foto's en swatches, dan moet je even verder kijken. Ik vind het namelijk een prachtige lak!



Ik vind vooral de kleur van de lak en de shimmer die er in zit, erg mooi. Absoluut een heel uniek kleurtje! Het is een paarse lak, een beetje een wijn rode/ paars achtige kleur. Met daarin een bruine shimmer, het is een beetje een bronzen bruine shimmer. Moeilijke kleur om te omschrijven, maar wel ontzettend mooi.



Hierboven zie je de kleur van de lak in het flesje, bijzondere kleur is het he? Er zit 13,5 ml nagellak in. De kwaliteit van Ciaté lakjes is erg goed, ze drogen snel en dit lakje dekt goed in twee laagjes.




Mijn nagelriemen zijn de afgelopen tijd echt beroerd, ze zijn kurk droog en scheuren snel. Ik kan blijven smeren met Lemony flutter, maar helaas. Toch wilde ik jullie deze swatch foto's niet onthouden, want het is zo'n mooi lakje! Op mijn nagels zie je duidelijk de paarse, maar ook de bruine kleur er in terug komen. De bronzen shimmer, is vooral in zonlicht mooi te zien.

Ciaté nagellak kost 13,95 en is onder andere bij de Misslipgloss shop verkrijgbaar.

Lots of love, Lotte