zondag 26 februari 2012

Nicole by OPI: A million sparkles & It starts with me


De lakjes van Nicole by OPI zijn sinds deze maand, bij een beperkt aantal Douglas filialen verkrijgbaar. Op dit moment is de Nicole by OPI One less lonely girl by Justin Bieber collectie, wel bij alle Douglas filialen verkrijgbaar. Deze collectie is alleen wel tijdelijk. De Nicole by OPI lakjes komen wel in het vaste assortiment, met maar liefst 94 kleuren. Ik heb hieruit twee lakjes gekozen, deze swatch ik voor jullie in dit artikel.


Ik was blij verrast toen ik al die 94 lakjes bij elkaar zag staan, in de Douglas van Zwolle. Ik mocht er van mezelf twee uitkiezen, ik koos daarom voor twee kleuren die ik erg bijzonder vond. Links zie je 'A million sparkles' en rechts 'It starts with me'. Vooral 'A million sparkles' trok direct mijn aandacht, wat een prachtig glitter lakje! 'It starts with me' vond ik een heel bijzondere kleur, een soort oud roze, parelmoer/metallic kleur.


Even een close up, hier komen de kleuren goed naar voren.




Ik had al verwacht dat A million sparkles, niet goed zou dekken. Dat doet hij inderdaad niet, maar ik vind hem wel prachtig over een ander kleurtje heen. Ik heb hier twee laagjes aangebracht. Er zitten verschillende soorten kleuren en vormen glitters in, maar je ziet vooral veel blauw. Prachtig lakje vind ik het!


Vier laagjes A million sparkles, zonder een basiskleur er onder. Ik denk dat je helaas veel laagjes nodig hebt, voordat hij zelf een dekkend effect geeft.




It starts with me, is een soort mettalic, parelmoer, oud roze kleur. Ik vind het een heel bijzonder en apart kleurtje. Hij dekt erg goed, ik draag hier twee laagjes. Ik vind vooral het effect van dit lakje erg mooi, net weer wat anders. Zo'n lakje had ik echt nog niet en hij is leuk voor alle dagen.

De Nicole by OPI lakjes, zijn dus sinds kort ook verkrijgbaar hier in Nederland. Nicole by OPI is een soort van jongere lijn van OPI, met nieuwe frisse kleurtjes. Ik vind de kleuren erg mooi, veel keuze en er zitten ook heel bijzondere lakjes bij! De Nicole by OPI lakjes kosten 11,95 Euro en zijn verkrijgbaar bij de volgende Douglas filialen:  Alkmaar, Amsterdam Kalverstraat, Den Haag Venestraat, Eindhoven, Enschede, Groningen, Hoofddorp, Maasstricht, Rotterdam Poolsterstraat, Utrecht, Zoetermeer en Zwolle.

Lots of love, Lotte