maandag 13 februari 2012

Nieuwe Catrice nagellakjes, swatches.


Het is jullie vast niet ontgaan, het assortiment van Catrice is vernieuwd en bijgevuld. Dat betekend dat er heleboel leuke nagellakjes bij zijn gekomen. Ik heb vier nieuwe lakjes gekocht en ik wil deze swatches vandaag met jullie delen. De lakjes naast elkaar: Fred said Red, Salmon&Garfunkel, Birdy Reloaded, Dulce&Havanna.
Alle nieuwe lakjes bij elkaar, ik vind dat er erg veel mooie kleuren bij zijn gekomen. Love it!





Fred said Red, Salmon&Garfunkel, Birdy Reloaded, Dulce&Havanna

En dan de lakjes die ik heb gekocht en waarvan ik de swatches graag aan jullie wil laten zien. Ik heb vier kleuren uitgekozen, die goed bij mij passen en waarvan ik weet dat ik ze veel zal gaan dragen. Helemaal voorjaar-proof!


Een groot pluspunt zijn de nieuwe vorm van de kwastjes. Ze zijn een stuk breder en rond, hierdoor kun je de lak heel netjes aanbrengen. Een grote verbetering!



Fred said Red. Wauw, wat een felle, mooie kleur! Het is een creamy oranje/rode kleur die er heel fris en vrolijk uit ziet. Ik ben gek op deze kleur, lekker opvallend en perfect voor het voorjaar. Hij dekt prima in twee laagjes.



Dulce&Havanna. Wat een super leuke naam, hoe bedenken ze het toch! De kleur zelf vind ik niet heel bijzonder. Het is een lichte, chocolade bruine kleur. Een creamy lakje, een basic kleurtje, maar wel erg mooi.



Birdy Reloaded. Yes, wat een leuke kleur! Geel was vorige zomer al helemaal hip, maar gelukkig zien we deze leuke kleur ook dit jaar weer terug. Birdy Reloaded is een gele kleur, met een kleine shimmer. Dit wordt volgens mij een zomerlakje, die ik veel zal gaan dragen.



Salmon&Garfunkel. Mijn absolute favoriet! Wat een prachtige zalm roze/peachy kleur. Hij is een beetje nude, maar ook heel fris. Mijn handen lijken opeens een stuk bruiner, perfect lakje voor de zomer dus. Ik weet zeker dat ik deze veel ga dragen, wat een prachtig kleurtje. Het lakje dekt het best in drie laagjes, op de foto draag ik er twee.

Ik wordt helemaal vrolijk van al die nieuwe Catrice nagellakjes en er staan er zeker nog meer op mijn verlanglijstje. Ik ben benieuwd of jullie al één van de nieuwe lakjes van Catrice hebben gescoord en of er al een favoriet voor je bij zit!

Lots of love, Lotte