donderdag 23 februari 2012

Outfit: Today's outfit & suede jacket


In mijn shoplog van gister zagen jullie al een aantal nieuwe fashion items voorbij komen. Het liefst draag ik mijn nieuwe kleren dan zo snel mogelijk, dus vandaag al een outfit of the day! Ik draag vandaag mij nieuwe suède jasje van de H&M, een top en mijn nieuwe tas. Ik ben gek op deze outfit, hij is comfy maar ook netjes.




De top en het (imitatie) suède jasje, komen van de H&M. Deze combineer ik met een basic zwart rokje, een legging en mijn nieuwe Invito tas. I like!



Het suède jasje van de H&M is echt een musthave voor dit voorjaar! Dit soort jasjes zie ik echt overal hangen, je kunt ze vast maar ook los dragen. Nu kun je ze al prima dragen, met een top en daar over je jas. Maar straks kun je dit jasje ook echt als 'jas' gaan gebruiken.



Het suède jasje van de H&M kost zo'n 40 euro en de top 10 euro, leuke prijsjes, dacht ik zo.
Ik ben benieuwd of jullie al voorjaars kleding gekocht hebben, krijgen jullie ook zo zin in het voorjaar, door al die nieuwe collectie's?

Lots of love, Lotte