zaterdag 4 februari 2012

Outfit: Warm and cosy


Het is buiten enorm koud en daar zul je je outfit ook een beetje op moeten aanpassen. Ik ben een koukleum en kleed me zo dik mogelijk aan, tijdens deze winterse dagen. Het beste is, om veel lagen kleding te dragen, zo zul je de meeste warmte ervaren. In de uitverkoop kocht ik een heerlijk vest van Dept, zonder te weten dat deze koude dagen nog zouden komen! Ik draag het vest vandaag, in combinatie met een zwart jurkje.





Het is een grof gebreid vest, met gemeleerde kleuren. Zo zit er zwart, bruin, creme en een soort lever kleur in. Helemaal mijn kleurtjes, ik ben namelijk gek op aarde tinten. Het vest is wat langer en is mooi rond afgewerkt, dit kleed heel mooi af.


Dit vest is echt een goede aankoop geweest! Normaal gesproken kost hij 100 euro, maar nu ging er de helft van af. Nog veel geld, maar ik was nou eenmaal direct weg van dit vest. Onder het vest draag ik een basic zwart jurkje, met een legging.




Ook nieuw zijn deze UGG's, het zijn de bailey button's mini. Ze zijn sinds kort verkrijgbaar en ik ben er he-le-maal weg van. Jullie zagen laatst al, dat ik een aantal oude UGG's verkocht. Inmiddels zijn deze verkocht en is dit een nieuw paar!

Mijn outfit is vooraal heerlijk warm en cosy! Perfect tijdens deze koude dagen.
Welke outfit dragen jullie tijdens de kou en de winterse buien, van de laatste dagen?

Lots of love, Lotte